Σελίδες

Custom Search

Κωνσταντίνα Μιχαήλ :”Είμαι θύμα της μετακόμισης!”

Είναι επιτυχημένη ηθοποιός και πολύ γοητευτική γυναίκα. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα News Σαββατοκύριακο και στον δημοσιογράφο Νεκτάριο-Γεώργιο Κωνσταντινίδη, η Κωνσταντίνα Μιχαήλ μιλάει για τα παιδικά της χρόνια στη Ρόδο.
 
-Πώς ήταν τα παιδικά σας χρόνια στη Ρόδο;
"Τα παιδικά μου χρόνια ήταν αφιερωμένα στις μετακινήσεις και στις μεταθέσεις του πατέρα μου λόγω της στρατιωτικής του θητείας. Φτάνει να σας πω ότι «πιάστηκα» στην Κω, «βγήκα» στη Ρόδο και κατόπιν το δημοτικό το ξεκίνησα στη Λαμία και ολοκλήρωσα στην Αθήνα! Είμαι θύμα της μετακόμισης! Γι’ αυτό και ίσως αλλάζω καταλύματα και περιοχές (μες στην Αθήνα, πια) ακόμα και τώρα! Τη Ρόδο τη θυμάμαι αμυδρά, χωρίς να φεύγει από το μυαλό μου η υπέροχη παραλία που πηγαίναμε με τη μαμά μου καθημερινά (όταν ο πατέρας μου ήταν υπηρεσία) και δεν λησμονώ την ανάμεικτη μυρωδιά του παγωτού (ξυλάκι κρέμα-σοκολάτα) με το λάδι καρύδας από το αντηλιακό να με χτυπάει στη μύτη! Και τις βόλτες με τον μπαμπά μου στην παραλία της Ρόδου, όρθια μπροστά στη βέσπα του! La dolce Vita!".

Πηγή : News Σαββατοκύριακο

,