Σελίδες

Custom Search

“Όταν ήμουν μικρή δεν είχαμε χρήματα ούτε για να αγοράσω καραμέλες”. Ποια το είπε;

"Αναγκαζόμουν να λέω ψέμματα για να καλύψω τη φτώχεια μας. Όταν ερχόταν οι άλλοι γονείς να πάρουν τα παιδιά από τη γυμναστική, 9 η ώρα το βράδυ με τα αυτοκίνητά τους, εγώ δεν είχα κάποιον να έρθει να με πάρει και έτρεχα, μες τα σκοτάδια και τα κρύα, 9-10 χρονών παιδάκι και έλεγα ψέμματα ότι εμένα ο μπαμπάς μου θα ερχόταν να με πάρει από την άλλη στάση, γιατί δεν ήθελα να πω ότι πηγαίνω με λεωφορείο. Έλεγα ψέμματα γιατί ντρεπόμουν. Δεν έλεγα ότι δεν έχουμε λεφτά να πάρουμε παπούτσια. Όταν μου πρόσφεραν καραμέλες, έλεγα ότι στην κουλτούρα μας δεν τρώμε καραμέλες. Γιατί δεν είχα λεφτά να αγοράσω. Επειδή ήμουν περήφανη έλεγα πάντα "όχι, ευχαριστώ", παρ' όλο που πεινούσα!" δήλωσε η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, όπου βρέθηκε ως καλεσμένη.
 
"Δεν θα ξεχάσω ποτέ όταν με κάλεσε μια συμμαθήτριά μου να κοιμηθώ σπίτι της και κοιμήθηκα πρώτη φορά σε πουπουλένιο πάπλωμα. Ήμουν 16-17 χρονών..." συμπλήρωσε.
,